سفارش تبلیغ
صبا ویژن

94/10/8
10:37 عصر

آیلتس اصفهان

بدست آیلتس و تافل در دسته آیلتس اصفهان,آیلتس در اصفهان

 

  IELTS (آیلتس)

دوره تضمینی IELTS (آیلتس):دوره تضمینی آیلتس ما شامل کتاب های کاملا متفاوت و پیشرفته

مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان

بهترین آموزشگاه برای کلاس مکالمه زبان انگلیسی در اصفهان به صورت حضوری و غیر حضوری توسط معلم خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان خانم مسائلی

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان

آیلتس اصفهان

آموزش آیلتس تضمینی در اصفهان

آموزش زبان انگلیسی

و استانداردیست. این دوره ابتدا با یک دوره ساخت شناسی کل زبان انگلیسی در 20 جلسه آغاز میگردد. و سپس کتاب فیلمی که شامل 78 درس گوناگون هم راستا با آموختن مهارت های آیلتس میباشد به همراه کتاب  CHECK YOUR ENGLISH  VOCABULARY FOR IELTSو کتاب HOW WRITE GRATE ESSAYS  و دوره2 جلدی کتب  COLLOCATIONS IN USEو IDIOMS IN USE وPHRASAL VERBS IN USE و PRONUNCIATION IN USE میباشد.و در نهایت کتاب واژگان آزمون SAT به خاطر آموزش بسیار عالی ریشه شناسی واژگان و 5هزار لغتی که در زبان بسیار حرفه ای استفاده میشود ، ارائه میگردد. رمان پیرمرد دریا نوشته ارنست همینگوی برای آموزش Speaking به طور کامل کار میشود.5 ساعت فیلم های آموزشی BBC LIFE به صورت تصویری صوتی به دانش پژوه داده خواهد شد و وی آنهارا به عنوان تکلیف مینویسد و در کلاس بازنگری میشود که این تمرین بهترین تمرین برای تست کردن قدرت شنیداری دیداری نوشتاری و درک مطلب دانش پژوه است.دوره مذکور به صورت صد در صد تضمینی میباشد و دانش پژوه پس از خواندن کتاب های گفته شده و انجام تمرین ها میتواند نمره 7 به بالا در آزمون آکادمیک آیلتس را کسب کند،افتخار ما تخصص ماست.

حسابداری اصفهان

خدمات حسابداری در اصفهان

حسابدار در اصفهان

خدمات مالیاتی در اصفهان

 

تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان

تدریس خصوصی ریاضی هشتم در اصفهان

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان

آموزش زبان انگلیسی

کلاس ریاضی آنلاین  

تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی برای کودکان

انگلیسی؛ یک زبان جهانی
تجربه کلاس مکالمه فشرده زبان انگلیسی در اصفهان شما را برای رویارویی با دنیا آماده می‌کند. اولین دلیل اینکه چرا باید انگلیسی یاد بگیرید اینجاست. انگلیسی زبانی است که در تمام دنیا سخنور دارد. مردم کشورهای زیادی می‌توانند انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت ‌کنند یا اینکه آن را بفهمند. پس هنگامی که موضوع سفر یا بازدید از کشورهای دیگر وسط می‌آید، اگر مردم به زبان شما صحبت نکنند انگلیسی آماده است تا به شما کمک کند. پس دانش کمی از این زبان یا حتی یک دانش پایه‌ بسیار کمک‌کننده است.